Úvodní slogan reklamních spotů, ve kterých se vystřídají tři různé scénky, zní „V jiných bankách musíte chodit na pobočku i kvůli maličkostem“. Tři kratší videa jsou zaměřená na konkrétní produkty, zatímco další spot vznikl spojením všech scének dohromady.
Hlavními hrdiny reklamních spotů jsou dívky, které cvičí pilates, hipsterský mladík, který rád vaří a řídí automobil či sympatický pár nemile překvapený roztrhaným gaučem. Tato kampaň již není spojována s retro tématikou z léta loňského roku.
„Primárním komunikačním cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce a posílit naši pozici na trhu, přičemž upozorňujeme lidi na to, že u nás klienti neplatí zbytečné poplatky, pokud aktivně využívají své účty. Navíc veškeré operace probáhají rychle, jednoduše a online,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky ZUNO. „Opět ukazujeme všem zákazníkům, jak má vypadat banka 21. století a zdůrazňujeme směr, který reprezentují naše produkty a služby,“ dodává Bohdan.
Reklamní spoty, jejichž délka je od 15 do 25 sekund, uvidí diváci na TV Nova, Nova Cinema a Fanda. Kampaň bude také celoročně podpořena bannery, PPC, CRM a OOH v Praze.
První televizní spot kampaně, který bude uveden v únoru, je zaměřen na běžný účet Plus. Následovat budou reklamy na půjčky a refinancování, jejichž vysílání je naplánované na konec měsíce.
Kampaň připravila reklamní agentura Zaraguza Digital, která je partnerem banky ZUNO od května 2012, ve spolupráci s režisérem Jurajem Štepkou. Nákup mediálního prostoru zajistila společnost ZenithOptimedia.
zdroj: http://www.zuno.cz/o-nas/media/tiskove-zpravy/detail.dot?id=80e4427a-3aea-42ba-ab4a-1d591198ab37