Reklamní předměty mají firmu pozvednout

Jejich výběr je nepřeberný, jejich charakter různorodý a jejich ceny v takové škále, že si musí vybrat opravdu každý. Reklamní předměty dobývají marketingový trh už mnoho let a jsou oblíbeným nástrojem marketérů, kteří prostřednictvím nich budují image společnosti.

Starým šlágrům odzvonilo

I když je pořád najdeme v nabídce, řadí se spíš už k přežitkům. Hrníčky, talířky, zapalovače nebo polštářky sice nikoho neurazí, ovšem o originalitě nemůže být řeč. V nabídce agentur se drží jen z nostalgie a kvůli nízké ceně. Hodí se spíš na soukromé akce, z katalogu pro firmy pomalu, ale jistě mizí. Jediným nesmrtelným artiklem, kterého reklamní využití se datuje zhruba ke stejným začátkům jako hrníčky, jsou propisky. Jejich nabídka je ohromná a styl provedení tak široký, že jsou vhodné pro všechny marketingové budgety. Tyto reklamní předměty jsou prostě svým způsobem nepřekonatelné a při troše dobrého vkusu nadčasové.

Propiska gelová MIRA GEL stříbrná

Dárek, který nechcete

Z času na čas se stane, že marketér nemá zrovna šťastný den a vedení má zas příliš mnoho důležitějších povinností, pro které si nevšimne, že se na konci roku bude možná trochu stydět. Pokud neoplývá mimořádně zábavným sdělením, pak je stromeček do auta těžkým přežitkem a trapasem, a to i v případě, že se v dárkové tašce objeví jen jako doplněk. Nedej bože, kdyby se v ní dělil o místo s neplatným voucherem (ano, i to se stává!). To by bylo dílo dokonáno.

Než vyberete, zamyslete se

Ať už vybíráte reklamní předměty jako dárek pro své zaměstnance, či obchodní partnery, zamyslete se nad tím, co ním chcete říct. Nevybírejte podle ceny, ale podle myšlenky. Uvědomte si, že obdarovanému bude připomínat vaši společnost a svým způsobem bude reprezentovat i hodnoty, které vyznáváte. Pokud má prezent posloužit jako poděkování za konkrétní akci, buďte adresní a nebojte se dárek v rámci svých možností personalizovat.

V zásadě platí, že dnes už nikdo nestojí o levné a přeplácané cetky. Vybírejte proto s rozvahou a pamatujte, že krása se často skrývá v jednoduchosti.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup