
„V tendru si chceme prověřit současné možnosti českého reklamního trhu a najít partnera, který nám pomůže najít nové cesty, jak značku Hypoteční banka dále profilovat. Nechceme být jen jedním z mnoha klientů. Hledáme proto spíše střední agenturu s dobrými referencemi a zkušenostmi, u které budeme mít jako klient odpovídající pozici,“ vysvětluje Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky.
Zájemci o spolupráci si mohou podat přihlášku do 17. ledna 2014. Rozhodujícími faktory pro zařazení do výběrového řízení pak bude velikost agentury (ideálně přibližně 20 zaměstnanců), zkušenosti s prací pro finanční sféru, odpovídající portfolio klientů, reference a samozřejmě komunikativní a kreativní kolektiv. Agentury zařazené do vlastního výběrového řízení budou osloveny s žádostí o vyplnění dotazníku a obdrží zadání.
Přihlášení:
– Zájemci se mohou hlásit nejpozději do 17. ledna 2014
– Přihlášku do výběrového řízení poslat na e-mail nakup@csob.cz
– Předmětem e-mailu „VŘ HB reklamka“
– Stručné představení agentury formou textu o rozsahu cca ½ A4, umístěného přímo v těle e-mailu
– V přihlášce uvést název agentury, telefonické kontakty a IČO












