Zákaznický program Šťáva už rok baví více než sto tisíc uživatelů! Nově i s mobilní aplikací

Zákaznický program Šťáva přináší slevy a tipy pro volný čas zákazníků Skupiny ČEZ již celý rok. Uživatelé za tu dobu stáhli téměř sedmdesát tisíc výhodných slevových kuponů, které uplatňovali u čtyř stovek partnerů po celé České republice. Skupina ČEZ oslaví první narozeniny Zákaznického programu Šťáva spuštěním nové mobilní aplikace Šťáva a obdaruje tak více než 103 tisíc registrovaných uživatelů.

Přesně před rokem spustila Skupina ČEZ Zákaznický program Šťáva. Od té doby čerpá nabízené výhody čím dál více zákazníků u partnerů ve všech regionech České republiky. Nejvíce stahovanými kupóny byly výhodné slevy partnerů nabízejících volnočasové aktivity v Praze – za uplynulý rok bylo staženo okolo osmi tisíc slevových kuponů. V Jihočeském kraji, který se celkovým počtem stažených kupónů zařadil na druhé místo, nejvíce lákalo sportovní centrum Hopsárium, kde ke každé zakoupené vstupence získal zákazník druhou zdarma. „Těší nás, že naši zákazníci svůj volný čas plánují se Zákaznickým programem Šťáva a to nejen o letních prázdninách a v období Vánoc,“ říká Pavel Hlavinka, generální ředitel ČEZ Prodej.

KRAJE DLE POČTU STAŽENÝCH KUPÓNŮ

Největší počet návštěv zaznamenal Aquapark v Čestlicích a Aquacentrum v Pardubicích. Oblíbenosti se těšila i Petřínská rozhledna a Zrcadlové bludiště Petřín.

DESET NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍCH PARTNERŮ

NOVINKA – aplikace Šťáva pro mobilní telefony

K prvním narozeninám fungování Zákaznického programu Šťáva se Skupina ČEZ rozhodla nadělit registrovaným uživatelům mobilní aplikaci Šťáva, díky které mohou vybírat ze slev a tipů pro volný čas přímo ze svého chytrého telefonu. Na místě se prokáží kuponem na displeji telefonu. Navíc snadno najdou nejbližší akce a slevy podle místa, kde se právě nachází. „Věříme, že mobilní aplikace našim zákazníkům zase o něco více usnadní plánování volného času. Navíc díky Šťávě v mobilu mohou jednoduše na místě zorganizovat a naplánovat výlet,“ dodává Hlavinka. Aplikace je určena pro všechny chytré telefony a tablety s OS Google Android a Apple iOS. Do mobilního zařízení je možné ji stáhnout z Google Play a App Store.

K Zákaznickému programu Šťáva se může připojit každý, kdo odebírá od Skupiny ČEZ elektřinu, plyn, teplo nebo služby Mobil od ČEZ, tedy přibližně tři miliony zákazníků. Stačí vyplnit jednoduchou registraci na www.stava.cz a zákazník může vybírat kupóny podle kraje nebo kategorie. Jednotlivé kupóny stačí ukázat vytištěné nebo zobrazené na mobilu u vybraného partnera.

Zdroj: http://www.cez.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/4671.html


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup