TRABANT A VLADIMÍR MENŠÍK JSOU NEJVĚTŠÍ SYMBOLY MINULÝCH LET, UKÁZAL NOVÝ PRŮZKUM ZUNO

Češi si vybírali ikony retra. Do první trojky se dostaly síťovky i „plísňové kalhoty“.

Češi si v nedávném výzkumu online banky ZUNO vybírali ikonu retra. S výrazným náskokem toto označení získal trabant. Za malý automobil pocházející z bývalé NDR hlasovalo 62 % respondentů. Druhé místo v průzkumu získaly síťovky (58 %) a „plísňové kalhoty“ (30 %).

Průzkum také zjišťoval, kterou z osobností mají lidé spojenou s obdobím minulých dekád. Respondenti si mohli vybrat například mezi Karlem Gottem, Darou Rolins či Vladimírem Menšíkem. Prvenství získal Vladimír Menšík se 48 %.

Téměř třetina dotázaných uvedla, že jejich nejoblíbenější prázdninovou destinací byla Jugoslávie (24 %). Za ní následovaly víkendové chaty nebo chalupy (22 %) a kempy v rámci Československa (18 %).

Doby, kdy Češi a Slováci odjížděli na dovolenou s plným kufrem vlastního jídla, jsou však už pryč. Dnes si na dovolené dopřejí více. Běžně na ni však šetří celý rok, nebo lidé na její nákup využívají kreditní kartu.

Průzkum provedla agentura Perfect Crowd v červnu 2013 na vzorku 500 respondentů.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup