Nečekejte na vstupenky ve frontách. Nebojte se, že
lístek ztratíte nebo zničíte. Nemůžete se akce zúčastnit?
Pošlete vstupenku kamarádovi do mobilu, který postupně nahrazuje papírové vstupenky. To vše je teď možné
díky nové platformě mTicket určené pro návštěvníky i
organizátory akcí napříč kategoriemi jako hudba, kultura,
sport a relax.
O2 ve spolupráci s partnery Aquamánie, CityBee, Yellow
Point, Samsung a MasterCard představuje novou službu mTicket.
Ta přináší řadu výhod oběma stranám – jak promotérům, tak
návštěvníkům jejich akcí a je určena všem bez ohledu na
mobilního operátora. Široká nabídka akcí
je dostupná několika způsoby: na webu
www.mticket.cz v počítači,
tabletu nebo telefonu a také prostřednictvím mobilní aplikace,
která je zdarma dostupná pro operační systémy Android a iOS.
Speciální mobilní aplikace mTicket Entry Manager je k dispozici
také pro organizátory, kteří díky ní mohou ověřovat platnost
vstupenek přímo na místě akce. Stačí jim k tomu přístup na web
mTicket.cz a chytrý telefon nebo tablet.
„Od výběru až po samotný nákup vstupenky vás dělí jen
několik kliknutí. Po výběru akce dostanete vstupenku formou
SMS, MMS nebo jako e-mail. V případě, že využíváte mobilní
aplikaci mTicket, všechny zakoupené vstupenky v ní máte
uložené. Při vstupu na akci vám pak místo tištěného lístku stačí mobilní telefon,“ říká
Tomáš Dufek, manažer oddělení O2 Media.
Služba mTicket nabízí řadu výhod i pro samotné promotéry a organizátory
akcí.
„Uvítal jsem především to, že díky této službě není potřeba
budovat vlastní nákladný prodejní i platební systém, stačí
projít jednoduchou registrací. Založení akce je jednoduché a
zabere pouze pár minut. Oceňuji také to, že obchodní politika
je čistě na mně, nikdo mě nenutí dávat jakékoli slevy,“
popisuje své zkušenosti s mTicket
Roman Štěrba, zakladatel Aquamánie.
„Projekt mTicket vyznává stejnou filosofii jako CityBee.
Snaží se svým uživatelům co nejvíce zjednodušit nákup vstupenek
a především ho definitivně přenést do prostředí chytrých
telefonů, kde je poslední dobou tak nějak očekáván. Mobil se
také stává lístkem, takže odpadávají nejen zbytečné cesty do
kamenných prodejen, ale také shánění funkční tiskárny půl
hodiny před koncertem. Promotérům nabízí mTicket jednoduchou správu
prodeje, ale především navázání na mobilní marketing. To vše za
ceny, které si mohou dovolit i malé lokální podniky, říká
Josef Šachta, spolumajitel internetového
portálu CityBee.
Služba mTicket navíc umožňuje promotérům efektivně oslovovat
zákazníky díky výhodám cílené mobilní reklamy. To umožní
organizátorům například pružně reagovat v případě, že není
dostatečně naplněna kapacita pořádané akce.
„mTicket je projekt s velkým potenciálem především díky
budoucímu možnému propojení s bezkontaktními technologiemi,
které zcela jistě nahradí papírové vstupenky. Tato služba je
díky propojení zážitků a mobilního světa zajímavým nástrojem,
jak přilákat návštěvníky na naše akce. Zákazníci již nemusí
akci vyhledávat, akce si je najde sama,“ říká
Aleš Kočí, ředitel agentury Yellow Point.
Zdroj: http://www.telefonica.cz/tiskove-zpravy/346392-mTicket_otevira_mobilni_cestu_k_vasim_zazitkum.html