Česká pobočka internetové banky mBank oznámila vítěze výběrového řízení na zajištění public relations služeb, stala se jím PR agentura Weber Shandwick. Tendr probíhal od letošního května a zúčastnilo se ho šest agentur z devíti oslovených.
„PR agenturu Weber Shandwick jsme si vybrali nejen pro její know-how v oblasti bankovního sektoru a finančních služeb, ale také pro její zkušenosti s budováním značky. V následujících měsících nás totiž čeká představení nové tváře mBank a s tím spojený rebranding,“ uvedla Ivana Vejvodová, manažerka komunikace mBank.
Právě výše zmíněná proměna banky a rebranding budou hlavním úkolem nové PR agentury. Kromě podpory značky mBank bude také agentura realizovat korporátní a produktovou komunikaci. „mBank je pionýrem internetového a nízkonákladového bankovnictví u nás. Jsem velmi rád, že se do budoucna můžeme podílet na jejích ambiciózních plánech,“ řekl k nové spolupráci Vítězslav Horák, ředitel agentury Weber Shandwick.
Od července letošního roku mBank na Slovensku spolupracuje s agenturou PR Clinic.
mBank je největší internetovou bankou v České republice. Na českém trhu si banka získala přízeň více než 470 000 zákazníků, kterým většinu služeb poskytuje zdarma. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry.
mBank v České republice působí jako obchodní divize polské finanční instituce BRE Bank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.
Více informací naleznete na www.mbank.cz