Světová finanční skupina AXA otevřela jako první celosvětová pojišťovací společnost svou vlastní laboratoř v Silicon Valley. Cílem tohoto projektu je v souladu s posledními trendy posílit digitální komunikaci v rámci skupiny a spustit inovativní pilotní projekty.
„Pojišťovnictví je obor, který se rychle vyvíjí. Díky zkušenostem klientů se naše produkty neustále zdokonalují. Vývoj systému, který nám umožní využít nových technologií k aktivnějšímu předvídání potřeb našich klientů, je pro nás prioritou. Naším cílem je stát se vedoucí pojišťovací společností na poli digitální komunikace šité klientovi na míru,“ říká Véronique Weill, výkonná ředitelka finanční skupiny AXA.
Vedením týmu nové AXA laboratoře byl pověřen Guillaume Cabrère, který se v oblasti digitalizace pohybuje již 17 let. Bohaté profesní zkušenosti načerpal v předních agenturách, kde vytvářel digitální strategie pro své klienty. V minulosti zastával také pozici CEO pro Digital University of DDB Group.
Cílem výzkumu AXA laboratoře bude především:
- napojit skupinu AXA na přední společnosti technologického průmyslu, které se potenciálně mohou stát jejími obchodními partnery v oblasti marketingu a distribučních kanálů;
- zachytit nejnovější trendy, které mohou přinést výhody klientům AXA;
- podpořit digitální komunikaci napříč skupinou;
- spustit a otestovat pilotní programy v oblasti digitalizace předtím, než budou uvedeny na trh v ostatních zemích.