ONLINE BANKA ZUNO = 200 000 KLIENTŮ

      

PrintMezi vlajkové produkty online banky patří mobilní aplikace ZUNO Mobile Banking pro chytré telefony s operačními systémy iOS a Android, do konce roku 2013 si ji stáhlo téměř 60 000 lidí, z nichž více než 60 procent je aktivními klienty. Mezi nejčastěji vykonávané operace prostřednictvím této mobilní aplikace patří převod peněz mezi vlastními účty, domácí platby a změny limitu na platebních kartách.

„Myslím si, že získat 200 000 klientů na českém a slovenském trhu je významným úspěchem pro online banku, která funguje bez fyzických poboček. Naše cíle, zejména v Česku, jsou však ještě vyšší a my jsme připraveni jich dosáhnout co nejdříve,“ říká Oyvind Oanes, generální ředitel ZUNO pro Česko a Slovensko a dodává: „Rozhodně se snažíme o to, abychom se stali svěží a silnou alternativou všech tradičních retro bank, které působí v obou zemích.“

Jasně jsme definovali strategii na následující 3 roky a věřím, že jejím naplněním se rok 2014 stane vůbec tím nejúspěšnějším v dosavadní historii banky, dodává Peter Lakata, ředitel ZUNO Česká republika. Budeme podporovat dlouhodobé plány na českém trhu a půjdeme stále cestou poctivé nabídky založené na transparentnosti a atraktivních produktech bez nesmyslných poplatků a skrytých podmínek.“

Už od začátku bylo ZUNO velmi aktivní na sociálních sítích včetně online blogu. Doteď získalo 10 000 fanoušků v Česku a 17 000 fanoušků na Slovensku. Mimo jiné v minulém roce ZUNO svým klientům představilo spotřebitelský úvěr, obohacený o refinancování s garancí nejvýhodnější nabídky na trhu a bezkontaktní debetní karty.

Mezi další úspěchy patří například získání členství v České bankovní asociaci. Dále online banka ZUNO zvítězila v mezinárodní soutěži 2013 BAI – Finacle Global Banking Innovations Awards v kategorii zaměřené na zlepšování interních procesů a na lokální úrovni obhájila 2. místo v soutěži Nejlepší banka roku 2013 v kategorii Klientsky nejpřívětivější banka v České republice.

Na Slovensku ZUNO posbírala celkem 3 ocenění (v kategoriích Bankovní účty a Internetové bankovnictví) v soutěži finančních produktů Zlatá minca 2013.

 

zdroj: http://www.zuno.cz/o-nas/media/tiskove-zpravy/detail.dot?id=2fb11dbd-0bdf-4f84-9a66-b3b6a6d5d203